Spinner's Home | Spinnerens Hjem
September 10, 2010, 12:24:11 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NB! Vær så snill å huske å oppdatere profilen din med din lokale!  (kan være generelt) Vi har fått flere nye folk i det siste; velkommen igjen, og husk å presentere deg i "introductions" tråden! :-)

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Lexi trenger mer garn  (Read 390 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
bloggspinner
Full Member

View Profile WWW
« on: February 26, 2010, 09:49:37 AM »

Har dere fått med dere at Lexi trenger mer garn? Hun har satt ny tidsfrist for å få med håndspunnet garn på utstillinga i galleri Zink, Lillehammer. Så spinn - spinn - spinn folkens. Posten tar bare noen dager fra Norge til USA. 8. mars er den nye datoen. Jeg håper vi i Norge blir godt representert i verdens største garnbunt.  Wink
Ullsmeden
Moderator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #1 on: February 26, 2010, 10:06:00 AM »

Da blir det vel å gå gjennom garnstashet. Har sett at noen bruker garn de har spunnet tidligere, så da er vel det ok regner jeg med. Dumt hvis det blir mye mindre enn hun hadde håpet når hun har planlagt og jobbet så mye med dette.

bloggspinner
Full Member

View Profile WWW
« Reply #2 on: February 26, 2010, 10:12:58 AM »

Ja, det er jo helt greit - det trenger selvfølgelig ikke være nyspunnet. Rot gjerne fram nydelig håndspunnet garn fra kurver og skap. Farget eller ubleika, tynt eller tykt (eller begge deler på en gang). Ull, angora, alpakka, lama, kamel, resirkulerte plastflasker, nylon, ja akkurat det du sjøl synes.
Og er du nybegynner? Dette er jo bare fantastisk for deg og å være med på. Cool Kom igjen alle sammen - dette er verdens største spinnedugnad.
« Last Edit: February 26, 2010, 10:16:25 AM by bloggspinner » Logged
Trenchwork
Administrator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #3 on: February 26, 2010, 08:28:19 PM »

Jeg sendt 3 hesper (tror jeg):  1 som jeg span bare til dette, men 2 som jeg tok ut fra min stash og som er helt vanlige "vanilje" garn, om dere skjønner hva jeg mener.  Jeg tenkt at hun kunne ha behov for noen som var enklere som kunne brukes som bakgrunn til de andre spennende hespene hun kommer til å få---og som var litt ujevent og helt vanlig slik at folk som ikke spinner kunne se på dem og tenke, "Det kunne jeg gjøre jeg også . . . hmmmmm."   Wink

bloggspinner
Full Member

View Profile WWW
« Reply #4 on: February 28, 2010, 03:09:40 PM »

Fibervillingene spant garn til lexi sist lørdag  Smiley

se http://www.fiberville.no/sider/logg.html
Ullsmeden
Moderator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #5 on: February 28, 2010, 06:02:56 PM »

Det var jo virkelig i "kunstverkets ånd", hvor alle spinner samme garn og alt! Flott!

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: