Spinner's Home | Spinnerens Hjem
September 05, 2010, 07:06:46 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NB! Vær så snill å huske å oppdatere profilen din med din lokale!  (kan være generelt) Vi har fått flere nye folk i det siste; velkommen igjen, og husk å presentere deg i "introductions" tråden! :-)

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Print  
Author Topic: Pluckyfluff - handspun revolution prosjekt! LES!!!  (Read 716 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Ullsmeden
Moderator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #15 on: December 19, 2009, 10:44:26 PM »

Kremt, 15 februar mener du kanskje? Tror ikke det sto noe om mengde. Målet er vel at den tilsammen skal bli størst mulig hvis jeg har forstått rett, og da er det vel bra å sende mye. Misunner henne ikke spleisejobben hun får.

Trenchwork
Administrator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #16 on: December 20, 2009, 11:09:57 AM »

Kremt, 15 februar mener du kanskje? Tror ikke det sto noe om mengde. Målet er vel at den tilsammen skal bli størst mulig hvis jeg har forstått rett, og da er det vel bra å sende mye. Misunner henne ikke spleisejobben hun får.

UFF!   Jepp!  Det går litt fort i svingene her.   Roll Eyes

Det sto ikke noe om mendgen, nei, men hun kommer til å bli like glad for små mengder som for stor om det betyr at flere kan delta, tror jeg.  Mange har ikke råd å gi mye, men hver eneste meter teller. 

Jeg er helt enig med deg og er utrolig glad det er ikke *jeg* som må spleise sammen alle de forskjellige!   Wink  For en jobb det kommer til å bli om hun får mange deltakere . . .  Men spennende!  Hun får legge hendene på hvert eneste garn og ikke bare se men håndtere utrolig mange eksempler av håndspunnet garn.

hunni
Jr. Member
**

View Profile WWW
« Reply #17 on: December 20, 2009, 12:15:18 PM »

Dette har jeg lyst til å være med på . Å sende garn altså .
Det blir spennende å se hva det blir til alt sammen, hvor mye hun får inn. Og den spleisejobben...........huff... tanken er mer enn nok for meg  Grin
Har dere link til den gruppen på Ravelry ??
Trenchwork
Administrator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #18 on: December 21, 2009, 12:18:27 AM »

Har dere link til den gruppen på Ravelry ??

Her:  http://www.ravelry.com/groups/handspun-revolution---lillehammer

Cool

Trenchwork
Administrator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #19 on: December 23, 2009, 12:28:46 PM »

En forklaring til . . .

Når det gjelder spinning forklaringene (the spinning statements), Lexi har bekreftet at dere må jo skrive på deres egne språk.  Her er svaret hennes:

hello! of course they should write it in their native language. the main idea here is to demonstrate the diversity of the spinning community. different cultures, styles, ages, fibers, skill levels, aestetics....all these things are unique to the individual but all united by the love of spinning. so they need not worry about their skill level or anything else. they just need to do their best and make a yarn that speaks to their own tastes. and for the statement, that should not cause them anxiety either. it can be as simple as one sentence. or one word. whatever they are comfortable with. (one the other hand if they want to write a short story they should go for it!).

i think it is imperative to have as many norweigians as possible in the project, so please encourage them!!

Ellers sagt, hun mener at det er viktig å vise at spinning har ingen grenser, og forklaringene kan være så enkelt (t.o.m. 1 sentning) eller komplisert som dere har lyst.  Hun mener sterk at det er viktig å ha så mange norske/nordiske spinnere i prosjektet som mulig--og det er jeg helt enig med.   Smiley

ems
Full Member

View Profile WWW
« Reply #20 on: February 05, 2010, 03:41:46 PM »

Jeg har sendt mitt i dag:

www.strikkespinn.no

Strikkespinn....
http//:strikkespinn.wordpress.com
Trenchwork
Administrator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #21 on: February 05, 2010, 03:55:50 PM »

Øy!!   BRA GJORT, Ems!!  (Ja, jeg skriker!  Wink

Er det noen andre som sender?  Husk, du trenger ikke å spinne noe nytt for dette om du ikke har tid eller energi; du kan sende noe som er allerede spunnet.  Bare husk forklaringen og kortet som skal følge med!

Ullsmeden
Moderator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #22 on: February 05, 2010, 07:39:26 PM »

Kult garn! Jeg sender temagarnet Minner.

Silja
Full Member

View Profile WWW
« Reply #23 on: February 05, 2010, 09:36:18 PM »

Mitt ble sendt for litt siden, det er dette

ingidano
Jr. Member
**

View Profile WWW
« Reply #24 on: February 05, 2010, 10:43:54 PM »

Øy!!   BRA GJORT, Ems!!  (Ja, jeg skriker!  Wink

Er det noen andre som sender?  Husk, du trenger ikke å spinne noe nytt for dette om du ikke har tid eller energi; du kan sende noe som er allerede spunnet.  Bare husk forklaringen og kortet som skal følge med!

Var meningen å sende ja, har bare ikkje komt så langt... Må se å få gjort noe med det i helgen, tror eg. Mitt garn blir jo kjedelig og fargeløst sammenlignet med det andre her, men det får bare gå sin gang Smiley
Trenchwork
Administrator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #25 on: February 06, 2010, 07:46:14 PM »

Var meningen å sende ja, har bare ikkje komt så langt... Må se å få gjort noe med det i helgen, tror eg. Mitt garn blir jo kjedelig og fargeløst sammenlignet med det andre her, men det får bare gå sin gang Smiley

Nei, du, det kommer til å bli helt fint.   Grin  Jeg sender et enkelt garn, jeg også.  Ikke alle kommer til å sende effekt garn, og det er like bra det også.  Da får folk en sanse for mulighetene, ikke sant?

ingidano
Jr. Member
**

View Profile WWW
« Reply #26 on: February 12, 2010, 09:09:53 AM »

Fikk tilslutt sendt en hespe i går, så håper den kommer frem i tide. Dama på postkontoret sa det ville ta 5-7dager som A-post.

Blæset ull.

Statement ble det litt værre med, men fikk da klort ned noen ord.
Ullsmeden
Moderator
Full Member

View Profile WWW
« Reply #27 on: February 12, 2010, 09:18:47 AM »

Så fint garn! Tror jeg må finne frem litt blæseull jeg også snart.

ingidano
Jr. Member
**

View Profile WWW
« Reply #28 on: February 12, 2010, 09:31:22 AM »

Takk Smiley Tror det er noe av fiberen eg fikk fra deg.
hunni
Jr. Member
**

View Profile WWW
« Reply #29 on: February 12, 2010, 04:39:28 PM »

Oi, tiden flyr jo for tiden :S

Har noe garn klart jeg også, må bare få satt meg ned og skrevet disse greiene hun ville ha med, og siden skriveren min er kaputt kvir jeg meg for å ta det for hånd. Men må jo til pers nå skjønner jeg.  Masse fint dere har laget !!!  Jeg skal sende garn, håndspunnet av crap jeg  Cheesy
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Print  

Jump to: